Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΜΙΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ Η ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.
Πάρα πολλές φορές παιδιά τα οποία έχουνε δυσκολίες τόσο στην κατανόηση του λόγου όσο και στην ορθογραφία δηλαδή είναι δυσλεκτικά παρουσιάζουνε και μια αδυναμία προσανατολισμού τόσο ακουστικά όσο και σε ότι αφορά το σώμα τους.
Δηλαδή ενώ τους δίνεται ένα παράγγελμα να πάνε προς τα δεξιά πηγαίνουνε προς τα αριστερά και μια αδεξιότητα η οποία λέγεται και ελλιπής πλευρίωσις που έγκειται στο μπέρδεμα της αριστερής με τη δεξιά μεριά στου σώματος.
Τα παιδιά αυτά παρουσιάζουνε πολύ τακτικά και άλλες κινητικές δυσλειτουργίες όπως αδυναμία να έχουνε κλειστή την γροθιά τους για ικανό χρονικό διάστημα και ταυτόχρονα εμφανίζουνε υπερκινητικότητα και επιθετικότητα.
Όλα αυτά τα παιδιά έχουνε το «δυσάρεστο» προνόμιο να μην γίνεται έγκαιρα η σωστή διάγνωση είτε επειδή οι γονείς δεν τα παρατηρούν λόγω του ότι δεν είναι κατά την γνώμη τους ουσιαστικά η τα παραβλέπουν θεωρώντας τα «παιδιάστικα» παιχνίδια. Όπως και να έχει περνώντας ο χρόνος αυτές οι δυσκολίες και μεγαλώνουν και πολύ περισσότερο «αντανακλοποιούνται». Αυτό σημαίνει ότι γίνονται στοιχεία της συμπεριφοράς και του χαρακτήρα και πολύ δύσκολα μπορούνε να θεραπευτούν. Η έγκαιρη διάγνωση αντίθετα που μπορεί να γίνει με νευροφυσιολογικά μέσα δίνει το περιθώριο με την σωστή αγωγή να εξαλειφθούν.
Πάρα πολλές φορές παιδιά τα οποία έχουνε δυσκολίες τόσο στην κατανόηση του λόγου όσο και στην ορθογραφία δηλαδή είναι δυσλεκτικά παρουσιάζουνε και μια αδυναμία προσανατολισμού τόσο ακουστικά όσο και σε ότι αφορά το σώμα τους.
Δηλαδή ενώ τους δίνεται ένα παράγγελμα να πάνε προς τα δεξιά πηγαίνουνε προς τα αριστερά και μια αδεξιότητα η οποία λέγεται και ελλιπής πλευρίωσις που έγκειται στο μπέρδεμα της αριστερής με τη δεξιά μεριά στου σώματος.
Τα παιδιά αυτά παρουσιάζουνε πολύ τακτικά και άλλες κινητικές δυσλειτουργίες όπως αδυναμία να έχουνε κλειστή την γροθιά τους για ικανό χρονικό διάστημα και ταυτόχρονα εμφανίζουνε υπερκινητικότητα και επιθετικότητα.
Όλα αυτά τα παιδιά έχουνε το «δυσάρεστο» προνόμιο να μην γίνεται έγκαιρα η σωστή διάγνωση είτε επειδή οι γονείς δεν τα παρατηρούν λόγω του ότι δεν είναι κατά την γνώμη τους ουσιαστικά η τα παραβλέπουν θεωρώντας τα «παιδιάστικα» παιχνίδια. Όπως και να έχει περνώντας ο χρόνος αυτές οι δυσκολίες και μεγαλώνουν και πολύ περισσότερο «αντανακλοποιούνται». Αυτό σημαίνει ότι γίνονται στοιχεία της συμπεριφοράς και του χαρακτήρα και πολύ δύσκολα μπορούνε να θεραπευτούν. Η έγκαιρη διάγνωση αντίθετα που μπορεί να γίνει με νευροφυσιολογικά μέσα δίνει το περιθώριο με την σωστή αγωγή να εξαλειφθούν.
No comments:
Post a Comment