Friday, April 30, 2010

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ

Η ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΑΔΕΙ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ.
Παρόλο που η διανοητική καθυστέρηση είναι μια διάγνωση «ετικέτας» γίνεται χρήση σχετικά εύκολα και για πολλές καταστάσεις πριν ολοκληρωθεί η ακριβής διαφοροδιάγνωση της τυχόν πάθησης που κρύβεται πίσω από την διανοητική καθυστέρηση. Κι όμως πάνω από το 80% των παθήσεων με διανοητική καθυστέρηση παραμένει αδιάγνωστο ή ήδη χάνεται πάρα πολύ πολύτιμος χρόνος έτσι ώστε όταν έρθει η ώρα αντιμετώπισής της να είναι και αργά διότι πλέον έχει χαθεί το θεραπευτικό «παράθυρο» που θα μπορούσε να φέρει μια ουσιώδη αλλαγή της κατάστασης του παιδιού.
Συνεπώς όταν υφίσταται αυτός ο όρος χωρίς να έχει ολοκληρωθεί και να εκτιμηθεί ανάλογα η διαγνωστική κατάσταση με ΗΕΓ μαγνητική τομογραφία, βιοχημικές αναλύσεις, κ.λ.π. πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί.
Δεν είναι κακό να επαναλαμβάνονται αυτά και 2 και 3 φορές μέχρι να φτάσουμε στην αληθινή διάγνωση.

No comments:

Post a Comment

Δημοφιλή άρθρα