ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΡΘΕ ΜΙΑ «ΒΙΑΙΗ» ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ.
Πλέον με την χρήση ειδικών απεικονιστικών μεθόδων π.χ. ηλεκτροεγκεφαλογραφική χαρτογράφηση και υπολογιστική μαγνητική τομογραφία κ.τ.λ μπορούν πλέον να μας δώσουν τον σκελετό ανάπτυξης της παιδικής προσοχής και του συναισθήματος που οι διαταραχές είναι και οι αφορμές μαθησιακών προβλημάτων και ψυχικών διαταραχών στα παιδιά.
Έτσι η παρατήρηση αυτή μας έφερε την γνώση ότι οι περιοχές του εγκεφάλου που συμβάλλουν σε αυτήν την διαδικασία είναι οι μετωπιαίοι λοβοί, δυσλειτουργίες στον αριστερό ιππόκαμπο και διέγερση του μη επικρατούντος εγκεφαλικού ημισφαιρίου.
Αυτά πλέον δεν είναι θεωρία ούτε επιστημονικές υποθέσεις αλλά βάσιμες γνώσεις απεικονιστικού τύπου που μπορούν να χρησιμοποιηθούν άνετα για την θεραπευτική επίλυση κάθε συναφούς προβλήματος.
Έτσι η παρατήρηση αυτή μας έφερε την γνώση ότι οι περιοχές του εγκεφάλου που συμβάλλουν σε αυτήν την διαδικασία είναι οι μετωπιαίοι λοβοί, δυσλειτουργίες στον αριστερό ιππόκαμπο και διέγερση του μη επικρατούντος εγκεφαλικού ημισφαιρίου.
Αυτά πλέον δεν είναι θεωρία ούτε επιστημονικές υποθέσεις αλλά βάσιμες γνώσεις απεικονιστικού τύπου που μπορούν να χρησιμοποιηθούν άνετα για την θεραπευτική επίλυση κάθε συναφούς προβλήματος.
No comments:
Post a Comment