Νέες έρευνες κατέδειξαν ότι πράγματι η επανάληψη της μάθησης ενός αντικειμένου για ορισμένο χρονικό διάστημα από την παιδική ηλικία π.χ. του πιάνου 2-3 ώρες κάθε μέρα φέρνει το παιδί σε όρια επιτυχίας που σαφώς το ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα παιδιά.
Ένας νευρολόγος ο Ντανιέλ Λεβιτίν έδωσε μια «εξίσωση» η οποία αποτελεί το χρυσό κανόνα της μάθησης για τα παιδιά. Ισχυρίζεται πως αυτοί που δουλεύουν 3 ώρες την ημέρα εξασκώντας κάτι μετά από 10 χρόνια φτάνει και στο μέγεθος της επιτυχίας του. Είναι μια άκρως χρήσιμη πληροφορία για τους γονείς νεαρών παιδιών προσχολικής ηλικίας που δείχνουν τη μία ή την άλλη μορφή ταλέντων.
Το ταλέντο αυτό μπορεί να είναι ποδοσφαιρικό, μαθηματικό ή πιανίστα.
Δεν έχει σημασία.
Αυτό που κάνει τον «μαέστρο» είναι η εξάσκηση. Η συνοδεία ταλέντων εφόσον είναι εναρμονισμένη με την εξάσκηση ή αντίστροφα επιταχύνουν τον χρόνο ανόδου στην κορυφή.
Ένας νευρολόγος ο Ντανιέλ Λεβιτίν έδωσε μια «εξίσωση» η οποία αποτελεί το χρυσό κανόνα της μάθησης για τα παιδιά. Ισχυρίζεται πως αυτοί που δουλεύουν 3 ώρες την ημέρα εξασκώντας κάτι μετά από 10 χρόνια φτάνει και στο μέγεθος της επιτυχίας του. Είναι μια άκρως χρήσιμη πληροφορία για τους γονείς νεαρών παιδιών προσχολικής ηλικίας που δείχνουν τη μία ή την άλλη μορφή ταλέντων.
Το ταλέντο αυτό μπορεί να είναι ποδοσφαιρικό, μαθηματικό ή πιανίστα.
Δεν έχει σημασία.
Αυτό που κάνει τον «μαέστρο» είναι η εξάσκηση. Η συνοδεία ταλέντων εφόσον είναι εναρμονισμένη με την εξάσκηση ή αντίστροφα επιταχύνουν τον χρόνο ανόδου στην κορυφή.
No comments:
Post a Comment