Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΑΝ ΜΙΑ ΝΟΣΟΛΟΓΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ.
Σαν άμεση διαγνωστική τοποθέτηση είναι εξαιρετικά δύσκολο εάν λείπει η παρουσία ιδιαίτερα προσεκτικών δασκάλων και εκπαιδευτικών ή γονέων με επάρκεια τέτοιων γνώσεων. Κατά κανόνα, οι διαταραχές, που παρουσιάζει το παιδί σε αυτές τις περιπτώσεις, αποδίδονται σε ατέλειες της ανάπτυξης που θα «διορθωθούν» με το χρόνο ή ιδιαιτερότητες της συμπεριφοράς, λόγω της ηλικίας. Και στη μία και στην άλλη περίπτωση, παραμελείται μια ειδική εξήγηση πιθανόν με τη συνοδεία ενός ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος που θα έλυνε σε μεγάλο βαθμό το μυστήριο και θα προστάτευε το παιδί από τυχόν επιληπτικές κρίσεις.
No comments:
Post a Comment