ΈΝΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΖΩΗ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΡΕΦΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗ ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΜΙΑΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ.
Σε αντιδιαστολή με τη διαμόρφωση της σωστής προσωπικότητας και της δυνατότητας προσαρμογής προς το περιβάλλον, έχουμε τη δυσπροσαρμογή. Στην περίπτωση αυτή μιλάμε για δυσπροσαρμοστικές καταστάσεις που ,κατά κύριο λόγο, επηρεάζουν τη γενική στάση του παιδιού σε κοινωνικό επίπεδο και το φέρνουν αντιμέτωπο με τις συνέπειες των ιδίων των πράξεων του, όταν αυτές δεν εναρμονίζονται με το περιβάλλον. Βέβαια, για να έχουμε μια εναρμόνιση με το περιβάλλον, είναι απαραίτητο να έχει διαμορφωθεί και η προσωπικότητα του που βασίζεται, πολλές φορές, σε γενετικούς και περιβαλλοντολογικούς παράγοντες, με τέτοιο τρόπο ώστε να έχει περιθώριο για τη βάση μιας σωστής επιλογής και εναλλαγής της προσαρμοστικότητας. Το γεγονός αυτό αρχίζει από το σχολείο και ίσως εκεί πάνω πρέπει να βασίζεται η τακτική συνεργασία του γονιού με τους δασκάλους, προκειμένου να προλάβουν την ανάπτυξη της προσαρμογής.
No comments:
Post a Comment