ΟΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ, ΓΟΝΕΙΣ.
Αυτό το θέμα θέλει επισκόπηση, συγκέντρωση, συμπλήρωση και έρευνα. Είναι ένα θέμα προχωρημένο, αν και ιατρικά χρήζει ενημέρωσης και άλλων παραγόντων. Η ιδιαιτερότητα που πρέπει να υπάρχει στο θέμα «μαθησιακών διαταραχών» είναι αν υφίσταται μια συνύπαρξη τους και με συνειδησιακές διαταραχές. Τότε το θέμα περιπλέκεται και πρέπει να θεωρείται ότι ανήκει στην κατηγορία των επιληπτικών κρίσεων ή τουλάχιστον να γίνεται μια προσπάθεια διαφοροποίησης από αυτές. Συνεπώς, είναι αναγκαίος ο πλήρης νευροφυσιολογικός έλεγχος (μέσω εικοσιτετράωρου ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος).
No comments:
Post a Comment