ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ, ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΌΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΈΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗΣ Ή ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ.
Η κοινωνική ομαδοποιημένη ζωή μέσα σε όλο το κοινωνικό σύνολο χαρακτηρίζεται τόσο από σχέσεις, επαφές όπως επίσης από πράξεις, προσωπικές ή συνολικές, που χαρακτηρίζονται με την γενική αποδοχή και το ενδιαφέρον όσων συμμετέχουν σε αυτές.
Βέβαια, η συμμετοχή και το γενικό ενδιαφέρον έχουν στόχους, όλων των συμμετεχόντων, τόσο πρωταρχικά την παρουσία τους εντός της ομάδας, όσο και την εκπροσώπηση του ιδίου κοινωνικού ρόλου μέσα σε ένα συλλογικό πλαίσιο.
Το σύνολο αυτό ακριβώς σε αυτή την ηλικία και η διεξαγωγή των αλληλομόρφων σχέσεων και επιδράσεων διαμορφώνει, αυτό που λέμε, την δυναμική μιας ομάδας.
Αυτή η δυναμική, από την ομάδα την «παίρνει» στις πλάτες του και το κάθε μέλος, το κάθε παιδί και εκφράζει τη συμπεριφορά του στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο.
Καθώς επίσης χαρακτηρίζει και το πλαίσιο ανάπτυξης του χαρακτήρα του και την πολιτική του δραστηριότητα, εντός του κοινωνικού συνόλου.
Έχουμε δηλαδή μια διαμορφωμένη, πλέον, μερικώς οριακά ή και πολλές φορές, αν έχουμε την τύχη, τελικά προσωπικότητα, η οποία, ανάλογα με τις προοπτικές εξέλιξης έχει και την ανάλογη πολιτική, κοινωνική ανταπόκριση.
Είναι πράγματα που πρέπει να τα προσέχουν γονείς, δάσκαλοι ακόμη και θεραπευτές, προκειμένου να προλάβουν δυσάρεστες εξελίξεις.
Η κοινωνική ομαδοποιημένη ζωή μέσα σε όλο το κοινωνικό σύνολο χαρακτηρίζεται τόσο από σχέσεις, επαφές όπως επίσης από πράξεις, προσωπικές ή συνολικές, που χαρακτηρίζονται με την γενική αποδοχή και το ενδιαφέρον όσων συμμετέχουν σε αυτές.
Βέβαια, η συμμετοχή και το γενικό ενδιαφέρον έχουν στόχους, όλων των συμμετεχόντων, τόσο πρωταρχικά την παρουσία τους εντός της ομάδας, όσο και την εκπροσώπηση του ιδίου κοινωνικού ρόλου μέσα σε ένα συλλογικό πλαίσιο.
Το σύνολο αυτό ακριβώς σε αυτή την ηλικία και η διεξαγωγή των αλληλομόρφων σχέσεων και επιδράσεων διαμορφώνει, αυτό που λέμε, την δυναμική μιας ομάδας.
Αυτή η δυναμική, από την ομάδα την «παίρνει» στις πλάτες του και το κάθε μέλος, το κάθε παιδί και εκφράζει τη συμπεριφορά του στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο.
Καθώς επίσης χαρακτηρίζει και το πλαίσιο ανάπτυξης του χαρακτήρα του και την πολιτική του δραστηριότητα, εντός του κοινωνικού συνόλου.
Έχουμε δηλαδή μια διαμορφωμένη, πλέον, μερικώς οριακά ή και πολλές φορές, αν έχουμε την τύχη, τελικά προσωπικότητα, η οποία, ανάλογα με τις προοπτικές εξέλιξης έχει και την ανάλογη πολιτική, κοινωνική ανταπόκριση.
Είναι πράγματα που πρέπει να τα προσέχουν γονείς, δάσκαλοι ακόμη και θεραπευτές, προκειμένου να προλάβουν δυσάρεστες εξελίξεις.
No comments:
Post a Comment