Monday, July 25, 2011

ΒΙΟΑΝΑΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΙΣΩ ΜΙΑ Η ΠΟΛΛΕΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ.
Οι δυσλειτουργίες αυτές είναι δύσκολο να παρακαμφτούν διότι η συνεργασία με τα παιδιά και ιδιαίτερα με αυτά με μαθησιακές διαταραχές είναι εξαιρετικά δύσκολη.
Συνδυάζοντας όμως την βιοανάδραση δηλαδή την αυτόματη απάντηση σε ένα εξωτερικό ερέθισμα του εγκεφάλου με την ηλεκτροεγκεφαλογραφική καταγραφή είναι δυνατόν να πετύχουμε ένα καλύτερο συντονισμό των παιδιών με μαθησιακές διαταραχές. Πρόκειται δηλαδή για μια συμπεριφοριστική μέθοδο εξαρτημένης μάθησης. Στα παιδιά που έχουν μαθησιακά προβλήματα ακόμη και αυτιστικά η χρησιμοποίηση των δύο μεθόδων τα τελευταία χρόνια που αναπτύχθηκαν οι τεχνολογίες τόσο διέγερσης όσο και καταγραφής αρχίζουν να έχουν εκπληκτικά αποτελέσματα.

No comments:

Post a Comment

Δημοφιλή άρθρα