Friday, October 8, 2010

ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ «ΤΙ» ΒΛΕΠΕΙ.

ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΒΙΩΝΟΥΝ Η ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ «ΤΙ» ΒΛΕΠΟΥΝ.Το αντικείμενο ή το πρόσωπο που γίνεται αντιληπτό με την όραση έχει μια επεξεργασία στο οπτικό κέντρο του ινιακού λοβού αλλά προκειμένου για την βιωματική του κατάσταση χρειάζεται η ενεργοποίηση ενός νευρολογικού κυκλώματος που διατρέχει κοιλιακά την περιοχή του εγκεφάλου από τον ινιακό μέχρι τον κροταφικό λοβό.
Αυτό το γεγονός εμπλουτίζει με ερεθίσματα την όλη διαδικασία και ανταλλαγή πληροφοριών από διάφορες περιοχές του εγκεφάλου έτσι που να γίνεται αντιληπτό το «τι» κανείς βλέπει.
Σε ορισμένα παιδιά αυτή η λειτουργία δεν εκπληρώνεται και ως εκ τούτου δημιουργείται ένα κενό στην οπτική αντίληψη.
Το κενό αυτό είναι δυνατόν να ανακαλυφθεί μόνο από ειδικές εξετάσεις λόγω του ότι τα παιδιά μη έχοντας την δυνατότητα σύγκρισης αρκετές φορές το θεωρούν φυσιολογικό.

No comments:

Post a Comment

Δημοφιλή άρθρα