ΜΕΤΑ ΤΟ 3Ο ΕΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ.
Ο άνθρωπος από τα προϊστορικά χρόνια ταύτιζε νοηματικά τα εργαλεία του και τα όπλα του σαν μέρος του σώματος του.
Τα παιδιά εμφανίζουν την ιδιότητα αυτή μετά το 3ο έτος της ζωής τους πολύ έντονα. Θεωρούν άψυχα αντικείμενα (παιχνίδια, βιβλία, μαξιλάρια, κ.λ.π.) διανοητικά σαν επέκταση της προσωπικότητας τους. Προσπαθούν δε συνεχώς να διευρύνουν αυτόν τον κύκλο έτσι ώστε να αναπτύσσονται μαθαίνοντας και οικειοποιώντας.
Saturday, September 26, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Δημοφιλή άρθρα
-
Η ΕΠΙΛΗΠΤΙΚΗ ΑΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ. Τις περισσότερες φορές αυτό έχει την μο...
-
ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ 10% ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΝΥΧΟΦΑΓΙΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΕΓΚΑΙΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ...
-
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΕΠΙΛΗΨΙΑΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Θεωρείται ως καλοήθη μορφή επιληψ...
-
ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ RAYNAUD ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΑΚΤΙΚΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ. Πρόκειται για μια πολύ συγκεκριμένη συμπτωματολογία που ...
-
ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΓΟΥΕΣΤ ΕΙΝΑΙ ΈΝΑ ΕΠΙΛΗΠΤΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΑ ΝΕΟΓΝΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΤΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ,...
-
ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ «ΥΠΟΚΛΙΝΙΚΑ» ΜΥΟΤΟΝΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΜΕΝΗ ΕΞΕΛΙΞΗ Η παιδική μυοτονία χαρακτηρίζεται από έν...
-
Ο ΘΥΡΕΟΕΙΔΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΡΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΥΤΤΑΡΟΥ. Οι διαταραχές του θυρεοειδή και πιο συγκεκριμένα...
-
ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΣΤΟΝ ΜΕΣΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΓΚΕΦΑΛΙΔΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΒΛΑΒΕΣ ΤΟΥ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΟΣ 21. Στο...
-
Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΧΟΤΙΛΛΟΜΑΝΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΕΙ ΕΓΚΑΙΡΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΚ...
-
ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΓΟΥΕΣΤ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΠΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΈΧΕΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΥΡΙΩΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΌΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ...
No comments:
Post a Comment